lunes, 24 de marzo de 2014

Jess Rothenberg - Tu & Jo, Una història catastròfica

·Titol: Tu & Jo. Una història catastròfica
·Autor/a: Jess Rothenberg
·Gènere: Romántic, Juvenil
·Pàgines: 336
·Preu: 16,95€
·Saga: No

·Pel·lícula: No

La primera novela que demostrase el que ja sabies:
1) SÍ, ES POT MORIR D'AMOR
Quan el nòvio de la Brie la deixa, a ella se lo trenca el cor. Literalment. El seu cor deixa de bategar i ella mor. Però això és només el començament.
2) NI LA MORT T'EVITA EL DISGUST
La Brie haurà de passar per les mateixes fases que qualsevol de nosaltres, fins acceptar la pèrdua: la negació ("Ja tornarà"), la ira ("No el voldria ni que tornés"), la negociació ("Si faig això, tornarà"), la tristesa ("No tornarà mai") i l'acceptació ("Dons que no torni").
3) AL CEL HI HA PIZZA GRATIS
I refresco. I criatures que potser són àngels. I que potser, fins i tot t'ajuden.

OPINIONS

BS3: Genial. Impressionant. Irrepetible. Un detall: m'encanta el nom de Brie (m'encanta el formatgeeeeee!!!). Anem per parts (seguint l'ordre del resum):
1) Em sembla mooooooooooooolt original.
2) Tot s'ha de superar (snif, snif...). El que està bé, és que el llibre està dividit en parts (un part per cada etapa) i el canvi s'aprecia moltíssim.
3) Uoooooooooooo! Només és llegir-lo em moro de gana! I és que m'encanta com descriu les pizzes cruixents, i el suau gust del batut d'Oreo, i el refrescant gust del batut de menta...... mmm.... I el àngels! Quins àngels! Això sí que se'n pot dir paradís!

No hay comentarios:

Publicar un comentario