jueves, 12 de junio de 2014

Jonas Jonasson - L'analfabeta que va salvar un país

·Titol: L'analfabeta que va salvar un país
·Autor/a: Jonas Jonasson
·Gènere: Ficció, Aventura
·Pàgines: 398
·Preu: 19,95€
·Saga: No
·Pel·lícula: No

La petita Nombeko és una nena òrfena que treballa netejant latrines, però el destí li té reservada una altra sort. I és que el seu talent insòlit per a les matemàtiques i la seva curiositat infinita per aprendre la catapulten a l’altra punta del món, on viurà envoltada d’excèntrics i perillosíssims personatges: tres xineses molt imprudents, un americà ceramista i desertor del Vietnam, dos agents del Mossad, dos germans bessons que oficialment són una sola persona, una activista que va contra tot, una comtessa que es dedica a cultivar patates i, és clar, el primer ministre i el mateix rei de Suècia en persona. Una barreja explosiva a la qual s’hi ha d’afegir un problema encara més explosiu: un problema radioactiu de tres megatones de potència.


OPINIONS


BS2: Al principi, per el títol del llibre, no m'agradava gaire però quan el vaig començar a llegir, vaig descobrir que encara que no és del tipus d'aventura que jo habitualment llegeixo, és una aventura molt divertida i amb moltíssima acció. Hi ha moments realment còmics. El protagonistes acaben en situacions inexplicables. Personalment, jo encara no he entès com el primer dels dos bessons pot ficar tant la pota. Si voleu riure una estona us el recomano i si no també perquè la història és molt curiosa i la protagonista soluciona tots el problemes d'una manera extraordinaria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario